måndag 14 oktober 2013

Lunes

Buenos dias!! Vilken härlig söndag vi hade igar...forst sag det ut som det skulle regna, kom med paraply & jackor,..men sen kom solen fram & da hade vi vatt & shoppat pa maremagnum (jeansshorts & linne) sa vi bytade om & vi gick ner till stranden! Vi tog det sa lugnt..Forst farskpressad juice & farska mackor med massa gott, sen blev det vin & oliver pa en strandbar (inte min), sen traffade vi nagra vanner dar & bestamde oss eftersom det ar sondag att tapas pa 100 montaditos & sondagar & onsdagar kostar alla tapas & all dricka bara 1 euro, superbilligt! Jag & syrran at pa samma stalle nere i Malaga & var ju kul att hitta det har oxa:) Sa vi at lite gott & drack lite ol. Sen blev det barrunda till Rosa Negra, & da var vi ganska trotta efter att varit ute i 14 h sa sis & F gick hem & la sig efter, & vi andra gick till Oveja Negra, men sen var jag sa trott & all min packning jag slapat runt pa...sa tog ett bra beslut , drack vatten & gick hem & la mig:) Idag ska jag jobba kl 11 till ev stangning sa nu blir det frukost & de andra ska hoppa pa turistbussen snart tror jag, ska ringa & kolla om de ar vakna :)

Happy Monday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar