tisdag 13 augusti 2013

Martes

Hola! Idag är det tisdag & det ser ut att bli en städ/fix dag med lite ansiktsmask & manikyr:) Har ätit en god frukost, mint te & bebisvälling hehe med skivad aprikos & banan, kände inte alls för frukost idag, är nog för jag at sa sent pa jobbet igar typ halv 11 & sen blev jag skickad till Buenas migas för att köpa 2 chokladbomber, ja de är verkligen bomber av choklad-supergott! Sa vi blev glada av all choklad trots att vi hade sa jobbiga kunder;)
Nu sitter jag här & svettas, alltsa seriöst sa längtar jag efter hösten, har redan köpt en svart snygg väska & längtar tills man kan ha jeans & ballerina med en cardigan. Denna värmen är lite för mycket nu, sa kvavt hett & klibbigt. Jag älskar ju värme men det ska va behaglig värme inte san bastuvärme.

Har äntligen varit pa Hotel W, det 5-stjärniga som är en kopia av det i Dubai, jättefint verkligen! Var där i söndags efter jobbet, hade bara mina strandkläder men sa ringde de & sa att jag maste komma dit, sa jag gick dit, det var superfint & alla var ju uppklädda till tänderna, & sa kommer jag i mina vita shorts haha. Men kul hade vi! & vinet var supergott! Vi satt i lobbyn & det var sa att man kunde ga ut till poolerna oxa, men vi hade sa trevligt i lobbyn hihi. Sen träffade vi pa nagra galna italienare, ja de var galna, men roligt var det, sen tog vi halva gänget taxi till placa reial & gick pa Pipas Club till de stängde & drack cava vid fontänen. Tur jag började sent dan efter, andra dagen i rad jag kommer hem kl 6, dan innan var jag pa La Terrazza & det var trevligt där men känns som jag tröttnat pa det stället nu. Denna veckan ska jag ta det lugnt, har ont i halsen & ska dricka äppelcidervinäger nu & se om det verkligen funkar:)

Ja nästa vecka kommer äntligen Eve pa besök, sa roligt!! Längtar:)

Hasta luego!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar