fredag 30 augusti 2013

Viernes

Oj var har denna veckan tagit vägen? Mandags fick jag ledigt pga daligt väder, tisdag jobbade jag 3! h pga daligt väder, ja en liten tornado var pa väg fran Barcelona & hela himlen var först helt superbla sen blev den svart! Men den kom aldrig, men ons & tor hade jag ju mina dagar ledigt & det har inte varit superbra väder alls, regn, sol, regn, sol & kallt. Onsdag träffade jag nagra vänner & vi lagade brasilianska pannkakor som är pannkakor fyllda med köttfärs & massa grönsaker & gratinerade med ost, supergoda, sen gjorde jag äppelpaj med vaniljglass till. Vi fixade lite saker sen blev det gymmet pa kvällen, & det var kul med lite sällskap, de har ju sina rutiner & jag har mest simmat innan sa det var kul att testa pa lite maskiner oxa. Nästa vecka har jag en tid med en instruktör som ska hjälpa mig med ett upplägg sa att jag far in en rutin & tränar mina "problemomraden".
Idag blev det fruktsallad till frukost, banan, svarta vindruvor & persika:) Gott, med rooibos te & ragknacke med ett ägg. Nyttigt & fräscht! Ska jobba idag men först ska jag iväg pa en halvtimmes massage, känner det är vad jag behöver just nu efter 2 1/2 manaders jobb som servitris. Sen hoppas jag pa sol & värme annars blir det himla kallt pa stranden.

Hasta Luego!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar